kauthedino

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

Åska..

Av Kau Josefsson - 6 augusti 2013 16:51

Hejsan!


Det åskar..och för er som inte vet så är jag livrädd för åska, verkligen livrädd. jag skakar och gråter när jag hör det. ialf sitter och väntar på (vill inte säga namn så hon heter nu nova.) nova, hon skulle hämta en cykel på hennes jobb då hon har sjukanmält sig för resten av veckan då hon och hennes familj och fått nått sen dom var utomlands..(typ två dagar sen dom kom hem) så jag fick inte åka hem då det smittar och jag kan var smittad. (har varit med henne hela tiden så) men det kvittar är bara glad att jag kan vara här även om de blir några mer extra besök till toan c:


nu ska jag sitta och koncentrera mig att inte gråta.


bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kau Josefsson - 8 augusti 2013 21:06

Hej! idag pratade jag med Nova igen, åkte hem från henne sen så började vi skriva. självklart tog jag upp de där med attt jag är kär i henne och inte visste vad hon kände för mig. känns bättre nu, hon är inte kär i mig vad jag vet....men hon tycker...

Av Kau Josefsson - 5 augusti 2013 13:33

Ja detta är juh inte min första blogg.......vill blogga men slutar när ingen läser den :P   Jag är en tjej på 19 år som gillar att teckna, spela spel på dator och xbox. Det jag kommer skriva om är tecknandet, spel och känslo liv. tänker blanda de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards